Eén voor allen,
allen voor één
Ontdek ons verhaal
en de guild members
van Webiteers
Wij verstaan ons ambacht
us
Ons team is al meer dan tien jaar gespecialiseerd in het genereren van kwalitatieve bezoekers, leads en sales. Met onze wortels sterk in de Twentse grond, reiken we ver over de digitale grenzen. We helpen organisaties om online gebied te veroveren door samen content te creëren, optimaliseren en verspreiden via digitale kanalen.
Creators of
DIGITAL
VICTORY
De overwinning bereik je niet alleen, daarom gaan wij samen met jou de strijd aan! Met de inzet van digitale marketing- en salesoplossingen zorgen we voor de digital victory van jouw organisatie. Klaar om samen de strijd aan te gaan?
Samen strijden
GUIDANCE
Wij werken niet voor jou, maar samen mét jou. Samenwerken, groei, succes en positiviteit zijn onze wapens. Met als doel, de digital victory van jouw organisatie: meer omzet, meer of betere leads, of zelfs het lanceren van een nieuw product op de markt. Wij gaan samen de strijd aan!
Onze werkwijze:
Kennismakingsgesprek
Eerst maken we vrijblijvend kennis met elkaar en bespreken we jullie uitdagingen. Op basis daarvan bepalen we of een partnership voor beide partijen zinvol is.
Strijd analyse
We gaan verdiepend in op jullie huidige en gewenste situatie en werken een business case uit, die als vertrekpunt dient voor de samenwerking.
Kick-off sessie
Tijdens de kick-off maken onze teams kennis met elkaar en gaan we inhoudelijk in op jullie doelen, doelgroep en strategie. Wie willen bereiken en hoe gaan we dat doen?
Battle plan
Het strijdplan wordt gedetailleerd uitgewerkt in een 90-dagen plan. Ook worden hierbij contactmomenten ingepland.
De strijd begint
Ons team start met het invullen en uitvoeren van de besproken online marketingtactieken om digital victories te veroveren.
Strategie analyseren & bijsturen
Op continue basis analyseren we resultaten, en houden wij de strategie en haar impact in de gaten. We spreken regelmatig af om resultaten te bespreken en het aanvalsplan te corrigeren waar nodig.
Onze digital victories
Cases
Keizers Tegels & Sanitair
Eerder in beeld dankzij een inspiratieboek: Om aan het begin van de customer journey direct in beeld te komen bij de doelgroep heeft Keizers Tegels & Sanitair een badkamer inspiratieboek ontwikkelt die wij vervolgens succesvol onder de aandacht hebben gebracht met advertenties en content.
SequriX
Schaalbare leadgeneratie dankzij een nieuwe website en automatisering: SequriX groeit door naar een volwassen SaaS-bedrijf met een self-service gedreven businessmodel. Dankzij de nieuwe website en automatisering hebben we de zelfredzaamheid van prospects verhoogd en de gewenste resultaten behaald.
CareerAdvisor
20.000 websitebezoekers, 300 leads en 3 klanten dankzij 1 topic cluster. Bij CareerAdvisor hebben we met topic clusters aanzienlijke groei kunnen realiseren
van het organische websiteverkeer én versterken we de vertrouwensrelatie met
bezoekers door hun vragen te beantwoorden.
VZ Advocaten
Het vergroten van websiteverkeer kent vele wegen, maar voor VZ Advocaten hebben we met een focus op inbound marketing en informatieve content een bijzondere online groei weten te behalen. Binnen één jaar 42% groei in organische bezoekers.
Boekengilde
"Het inzetten en optimaliseren van conversiepaden en workflows zorgt ervoor dat we meer leads genereren en dat de leads voort worden geholpen. Na bijna een jaar zien we een stijging in leads van 60% en hebben we 110% meer sales gekwalificeerde leads. Webiteers is daarin echt onze inbound marketingpartner." - Ellen Rikkink
CareerAdvisor
Binnen twee jaar 86% meer leads met 100% opvolging: Er zijn een tal van mogelijkheden om leads op te volgen. Vaak worden deze in het begin handmatig opgevolgd door het salesteam. Maar wat doe je als het aantal leads te groot wordt voor deze aanpak? Het antwoord daarop is vrij simpel: automatiseren.
Braam Kliniek
Door de optimalisatie van de structuur en inhoud van de pagina's hebben we een doel gerealiseerd van 15% meer organische bezoekers in de medische sector.
Axxemble
Axxemble maakte weinig gebruik van online kanalen, zoals e-mail, referral marketing, display en remarketing en social media en wilde als SaaS oplossing juist online groeien.
Dare To Be Different Outdoor
Dare To Be Different Outdoor was al actief op het gebied van online marketing, maar had het gevoel dat er nog veel meer uit te halen viel. Daarom wil ze meer zichtbaarheid en het aantal verkopen met 50% verhogen.
Folders.nl
Met de lancering van de nieuwe app heeft Folders.nl de ambitieuze doelstelling om minimaal 100.000 gebruikers van Spotta de nieuwe Folders app te laten installeren.
Ontmoet onze guild members
creators
DENNISSIEVERS
Oprichter, Strateeg
DIRKKERVER
Digitale Marketeer
CHANTALLIENESCH
Content Marketeer
SEMPOELL
Inbound Marketeer
MICHELBONVANIE
Oprichter, Strateeg
MIRTHEGROOTEN
Digitale Marketeer
WESSELVAN DIJK
Digitale Marketeer
Wil jij een guild member worden?
oppurtunities
Spreken onze drijfveren je aan en lijkt het je geweldig om ook als guild member te strijden voor digital victory? Wij zijn altijd op zoek naar getalenteerde collega’s. Bekijk onze vacatures en laat van je horen!