HubSpot
Zoek je een handige manier om je sales- en marketing
te stroomlijnen of zelfs automatiseren? En ben jij klaar
voor een nieuwe lading waardevolle leads? Dan
is HubSpot dé software die je hierbij kan helpen!
Wat is HubSpot?
about
HubSpot
HubSpot is een alles-in-één platform dat bedrijven helpt om hun marketing, sales, service en klantrelaties te beheren en optimaliseren. Met tools voor o.a. e-mailmarketing, social media, CRM en automatisering, stelt HubSpot je in staat om efficiënter te werken en tegelijkertijd betere resultaten te behalen.
Voor bedrijven die willen groeien biedt HubSpot een krachtige basis om marketing- en salesprocessen te stroomlijnen en de klantbeleving te verbeteren.
Bij Webiteers gebruiken we HubSpot niet alleen voor onszelf, maar ook om onze klanten te helpen bij het opbouwen van langdurige relaties en het behalen van duurzame groei.
Vragen over HubSpot? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat kun je met HubSpot?
Het platform biedt tools voor elke stap van de customer journey, van het aantrekken van leads tot het sluiten van deals en het onderhouden van klantrelaties. Je kunt eenvoudig je website en content beheren, e-mailcampagnes automatiseren, social media inplannen, en zelfs je klantcontacten personaliseren met het geïntegreerde CRM-systeem.
Daarnaast biedt HubSpot uitgebreide rapportagemogelijkheden, zodat je precies kunt zien welke inspanningen resultaat opleveren. Met HubSpot kun je slimmer werken, beter inzicht krijgen in je prestaties en je business laten groeien.
HubSpot biedt verschillende Hubs binnen hun software systeem met elk een focus op een ander probleemstuk. Deze kunnen los van elkaar aangeschaft worden. Zo maak je alleen gebruik van de Hubs die helpen bij jouw uitdaging.
Voor wie is HubSpot?
HubSpot is geschikt voor zowel kleine start-ups als grote ondernemingen. Het is een zeer schaalbaar platform dat meegroeit met jouw bedrijf en behoeftes. De tools van HubSpot bieden functionaliteiten voor de afdelingen marketing, sales en service. Met als resultaat dat deze gemakkelijker samenwerken om de problemen van jouw klanten op te lossen.
Ontdek de verschillende Hubs
Hubs
Het HubSpot CRM bestaat uit verschillende hubs. Het kan lastig zijn om hier de juiste keuze in te maken. Dit is waar wij als HubSpot Solutions Partner kunnen helpen.. Samen bepalen we welke onderdelen jij nodig hebt en richten deze in, zodat jij jouw doelstellingen behaalt. Onze experts helpen jou om HubSpot optimaal in te zetten voor jouw bedrijf.
Waarom strijden met HubSpot?
Of HubSpot
Beheer klantcommunicatie vanuit één universele inbox.
Vergroot je database door de inzet van formulieren en landingspagina's en zet bezoekers om in gekwalificeerde leads.
Integreer HubSpot eenvoudig met andere systemen.
Bespaar tijd en maak minder fouten door automatisering van repetitieve taken.
Werk in een gebruiksvriendelijk alles-in-één-systeem. Zo hoef jij nooit meer te schakelen tussen verschillende programma’s.
HubSpot vergt geen technische kennis en is erg makkelijk in gebruik.
Begin met de basisfuncties en voeg naarmate je bedrijf groeit geavanceerdere functies toe.
Meet binnen HubSpot de prestaties van jouw marketing-, sales- en serviceactiviteiten.
Meer weten over de mogelijkheden van HubSpot?
HubSpot’s Inbound Marketing methodiek
HubSpot werkt op basis van een Inbound Marketing methodiek. De Inbound Marketing methodiek van HubSpot draait om het aantrekken van de juiste bezoekers, het omzetten van leads in klanten, en het behouden van die klanten door waarde te bieden op elk contactmoment.
In plaats van opdringerige verkoopmethoden, richt HubSpot zich op het creëren van relevante, waardevolle content die inspeelt op de behoeften van je doelgroep. Dit doe je door middel van contentmarketing, SEO, social media, en e-mailmarketing.
De methodiek volgt drie fases: Attract, Engage en Delight. Je trekt bezoekers aan, biedt hen waardevolle informatie en zorgt vervolgens dat ze tevreden blijven en ambassadeurs worden van je merk. Bij Webiteers omarmen we deze methodiek om onze klanten te helpen op een organische en duurzame manier te groeien. Zo leggen we je hier graag meer over uit in onze Inbound Marketing Guide.
HubSpot Solutions Partner
Wij zijn een HubSpot Solutions Partner, wat betekent dat we gecertificeerd zijn om bedrijven te helpen HubSpot optimaal in te zetten voor hun marketing, sales, en service. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuw HubSpot-portaal, het implementeren van marketing- en salesstrategieën, of het automatiseren van processen, wij begeleiden je bij elke stap.
Onze expertise stelt ons in staat om HubSpot zo in te richten dat het perfect aansluit op de groeiambities van jouw bedrijf. Zo zorgen we ervoor dat je de tools effectief inzet om je doelen sneller te bereiken en duurzame resultaten te behalen.
Klaar voor jouw stap richting een gestroomlijnd marketing- en salesproces? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Kosten van HubSpot
De kosten van HubSpot variëren afhankelijk van de behoeften en grootte van je bedrijf. HubSpot biedt verschillende pakketten voor marketing, sales, service en CRM, die je apart kunt afnemen of in een alles-in-één oplossing kunt bundelen. Er is een gratis CRM beschikbaar waarmee je eenvoudig je klantrelaties kunt beheren, maar voor geavanceerdere functies zijn er betaalde pakketten:
- HubSpot CRM – Gratis voor onbeperkt aantal gebruikers. Dit biedt toegang tot basis CRM-functionaliteiten, zoals contactbeheer, e-mail tracking, en dealbeheer.
- Starter – Begint bij ongeveer €50 per maand (afhankelijk van de regio en valuta) per hub (bijvoorbeeld Marketing, Sales of Service Hub). Dit biedt meer geavanceerde tools zoals eenvoudige automatiseringen, e-mail marketing en live chat.
- Professional – Begint bij ongeveer €800 per maand per hub (voor de Marketing Hub), met geavanceerdere functies zoals marketingautomatisering, workflows, A/B-testing, en uitgebreide rapportages. Sales en Service Hubs hebben lagere instapprijzen rond €400 per maand.
- Enterprise – Begint bij ongeveer €3.200 per maand voor Marketing Hub, en €1.200 per maand voor Sales of Service Hubs. Deze versie biedt de meest geavanceerde functies, zoals hiërarchische teams, aangepaste objecten, geavanceerde rapportage, en nog meer aanpassingsmogelijkheden.
De precieze kosten hangen af van het aantal contacten in de Marketing Hub of gebruikers in de Sales en Service Hubs. Bij Webiteers helpen wij je de beste optie te kiezen op basis van jouw specifieke behoeften en budget, zo kun jij de meest waardevolle resultaten uit je investering in HubSpot halen.
Hoe kan ik je helpen?
TOGETHER
Wil je samenwerken om meer kwalitatieve bezoekers, leads en sales te genereren? Laten we kennismaken!
Stories, blogs and news
ARTICLES