
B2B Leadgeneratie: wat is het en waarom is het van belang?

HubSpot's Flywheel: Hoe je hem gebruikt.

Verover klanten door hulpvaardige marketing
Met de brede aanpak van (B2B) inbound marketing bereik je meer potentiële klanten. Je website wordt beter gevonden, je straalt meer autoriteit uit en je komt in contact met nieuwe klanten. Een win-win-win situatie!
Meer en duurzame websitebezoekers, leads en klanten
Betere online vindbaarheid in Google en op sociale media
Groei van sales qualified leads met gemiddeld 30 tot 50%
Verschijn op de radar van potentiële klanten. Wij zorgen dat je gevonden wordt met steengoede blogs, overtuigende webpagina's en socialmediaberichten waar de expertise vanaf straalt.
Bied dé optimale klantbeleving. Bied hulp en tips op het juiste moment, zorg voor resultaten en blijf de interactie met je klanten opzoeken.
Inbound marketing is schaalbaar en bijzonder goed meetbaar met de software van HubSpot; je hebt geen glazen bol nodig om te weten welke lead klaar is voor een aankoop. Met deze software optimaliseer je het verkoopproces voor elke lead. Daarom zijn wij al sinds 2017 trotse HubSpot Solutions Partner.