
HubSpot Operations Hub
Beheer klantgegevens en automatiseer processen door al je apps en systemen met elkaar te synchroniseren
Wat is de Operations Hub?
Operations hub
Stroomlijn je data vanuit verschillende tools en maak een efficiënte slag in je werkzaamheden. Door vanuit één centraal systeem te werken en overzicht te behouden. Samen brengen we in kaart welke applicaties klantdata bevatten en koppelen we deze gegevens aan elkaar. Ook zorgen we dat deze op de juiste wijze in het CRM komen te staan.


Dankzij de HubSpot Operations Hub:
Operations Hub
Verbind je hulpmiddelen, systemen en processen gemakkelijk aan elkaar.
Houd je meer tijd over om een strategie op te zetten waarmee je jouw organisatie kan veranderen.
Beschik je over vernieuwde processen en systemen die de verouderde vervangen.
Bied je jouw klanten de beste klantervaring.
Ontdek zelf de voordelen van de Operations Hub
Welke mogelijkheden biedt de HubSpot Operations Hub?
Operations Hub
Data-synchronisatie
Met de Operations Hub kan je gegevens synchroniseren tussen HubSpot en andere systemen, zoals CRM's, marketing automatiseringstools en e-commerce platforms. Dit zorgt voor een geïntegreerde en up-to-date dataset in al je systemen.

Programmeerbare automatisering
Programmeerbare automatisering biedt je de mogelijkheid om je eigen workflows te ontwikkelen die precies doen wat jij nodig hebt: klantdata op de juiste plekken zetten, zodat jij hiermee aan de slag kan.

Data Quality Automation

Kosten van de Operations Hub
HubSpot
- Free - Gratis met enkele basisfuncties zoals data-synchronisatie,
standaardveldtoewijzingen, historische synchronisatie en alle third-party integraties. - Starter - Ongeveer € 20 per maand (afhankelijk van de regio en valuta). Dit biedt meer geavanceerde tools zoals aangepaste veldtoewijzingen.
- Professional - Ongeveer € 800 per maand. Dit pakket bevat geavanceerde functies zoals programmeerbare automatiseringen en bots, webhooks en automatisering van datakwaliteit.
- Enterprise - Ongeveer € 2000 per maand. Deze versie biedt de meest geavanceerde functies zoals datasets, het rapporteren van berekeningen en aanvullende rapportages, lijsten en workflows.
Let op: HubSpot is voortdurend in ontwikkeling. Hierdoor kunnen er nieuwe features bij zijn gekomen of huidige features aangepast zijn. Neem contact met ons op voor de actuele features en prijzen.
Een overzicht van de belangrijkste verschillen in de HubSpot Operations Hub pakketten
Features | Starter | Professional | Enterprise |
Two-way data synchronisatie | √ | √ | √ |
Default field mappings | √ | √ | √ |
Historische synchronisatie | √ | √ | √ |
Third-party integraties | √ | √ | √ |
Custom field mappings | √ | √ | √ |
Programmeerbare automatisering | - | √ | √ |
Webhooks | - | √ | √ |
Data kwaliteit automatisering |
- | √ | √ |
Datasets | - | - | √ |
Rapportage calculaties | - | - | √ |
Snowflake Data Share | - | - | √ |
HubSpot Solutions Partner
Solutions
Partner
Wij zijn een HubSpot Solutions Partner, wat betekent dat we gecertificeerd zijn om bedrijven te helpen de HubSpot Operations Hub optimaal in te zetten. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuw HubSpot-portaal, het automatiseren van processen of het synchroniseren van data, wij begeleiden je bij elke stap.
Onze expertise stelt ons in staat om de Operations Hub zo in te richten dat het perfect aansluit op de groeiambities van jouw bedrijf. Zo zorgen we ervoor dat je de tools effectief inzet om je doelen sneller te bereiken en duurzame resultaten te behalen.
Klaar voor jouw stap richting een gestroomlijnd proces?
Hoe kan ik je helpen?
TOGETHER
Wil je samenwerken om meer kwalitatieve bezoekers, leads en sales te genereren? Laten we kennismaken!

Stories, blogs and news
ARTICLES
