HubSpot Service Hub

Alle tools voor efficiënte klantenservice en een optimale klantervaring

Wat is de Service hub?

Learn about
Service Hub

Zorg voor de optimale klantervaring en klantbehoud door repeterende processen te automatiseren en te optimaliseren. Met de HubSpot Service Hub heeft jouw service-afdeling meer tijd over voor persoonlijk contact. Onze experts lopen samen met jou door het platform heen. Zo wordt jouw serviceafdeling de afdeling klantgeluk.

Vraag een demo aan

inbound marketing agency - services

Dankzij de Service Hub:

SolutionsOf
Service Hub

Is er een helderder beeld van prestaties dankzij gedecentraliseerde data.

Mis je geen kansen meer voor automatiseringen.

Worden problemen van klanten sneller opgelost.

Is de klanttevredenheid hoger

Ontdek zelf de voordelen van de Service Hub

Vraag een demo aan

Welke mogelijkheden biedt de Service Hub?

Benefits of
Service Hub

E-mail en call-tracking

Volg met realtimestatistieken welke acties er zijn ondernomen met jouw e-mails en telefoontjes en bekijk eenvoudig waar jij omzet kunt behalen.

Ontwerp zonder titel (1)

Ticketbeheer

De Service Hub biedt tools om tickets van klanten efficiënt te beheren. Registreer, organiseer en volg alle klantissues in één overzichtelijk dashboard met het supportticketsysteem. Zo zorg je er eenvoudig voor dat de juiste vraag bij de juiste collega terecht komt en biedt je snelle en effectieve oplossingen aan jouw klanten.
Tickets

Feedback

Benieuwd wat je klanten vinden van jouw bedrijf? Met deze op maat gemaakte vragenlijst, verstuurd via een web-link of e-mail, kom je erachter.

Feedback survey

Knowledge Base

Transformeer jouw knowledge base met hulpartikelen en documentatie naar een zoekmachine geoptimaliseerde knowledge base met hulpartikelen en documentatie.
Knowledge base articles

Lice chat

Dankzij de Service Hub kun je een live chat functionaliteit toevoegen aan jouw website. Klanten kunnen hiermee direct communiceren met je support team en direct antwoorden op hun vragen ontvangen. Daarnaast is er een functie voor een chatbot mogelijk.
Ontwerp zonder titel (2)-1

E-book 'Kies jouw HubSpot Hub'

More
Hubspot
hubspot - ebook

Ontdek welke Hub bij jouw situatie past

Klaar om de wereld van HubSpot in te duiken? Vul je naam en e-mailadres in en ontvang gratis ons e-book in je inbox.

Download gratis e-book

Kosten van de Service Hub

Costs of
HubSpot
De Service Hub kan individueel afgenomen worden en is verkrijgbaar in de volgende pakketten: 
 
  1. Free - Gratis met enkele basisfuncties zoals contact management, ticketing, AI chatbot en een team e-mail.
  2. Starter - Ongeveer € 20 per maand (afhankelijk van de regio en valuta). Dit biedt meer geavanceerde tools zoals eenvoudige ticket automatiseringen, meerdere ticket pipelines en meerdere valuta’s.
  3. Professional -  Ongeveer € 95 per maand. Dit pakket bevat geavanceerde functies zoals een werkruimte voor de help desk, Knowlegde Base en  een klantportaal.
  4. Enterprise - Ongeveer € 142 per maand. Deze versie biedt de meest geavanceerde functies zoals Playbooks, eenmalige aanmeldingsmogelijkheden en meerdere Knowledge Bases.

Let op: HubSpot is voortdurend in ontwikkeling. Hierdoor kunnen er nieuwe features bij zijn gekomen of huidige features aangepast zijn. Neem contact  met ons op voor de actuele features en prijzen.

 

Een overzicht van de belangrijkste verschillen in de Service Hub pakketten 

Features Starter Professional Enterprise
Contact management
Ticketing
Live chat
Shared inbox
Reporting dashboard
Conversatie routering
Simpele automatiseringen

Meerdere ticket pipelines

Calling SDK
Helpdesk automatisering -
Knowledge base / FAQ -
Customer portal -
SLA's -
Surveys -
Teams - -
Custom goals - -
Capaciteit limiet voor live chat - -
Conversatie intelligentie (AI) - -
 

 

HubSpot Solutions Partner

HubSpot
Solutions
Partner

Wij zijn een HubSpot Solutions Partner, wat betekent dat we gecertificeerd zijn om bedrijven te helpen de Service Hub van HubSpot optimaal in te zetten. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuw HubSpot-portaal, het automatiseren van service processen of het opzetten van een Knowledge Base, wij begeleiden je bij elke stap.

Onze expertise stelt ons in staat om de Service Hub zo in te richten dat het perfect aansluit op de groeiambities van jouw bedrijf. Zo zorgen we ervoor dat je de tools effectief inzet om je doelen sneller te bereiken en duurzame resultaten te behalen.

Klaar voor jouw stap richting een gestroomlijnd marketingproces? Neem vrijblijvend contact met ons op! 

Hoe kan ik je helpen?

WORK
TOGETHER
Wil je samenwerken om meer kwalitatieve bezoekers, leads en sales te genereren? Laten we kennismaken!
Dennis-Sievers
Dennis Sievers
Oprichter, strateeg