Tijdsgebonden rollup-eigenschapsfiltering
In plaats van alle bijbehorende records mee te nemen in jouw berekeningen, kun jij je met de nieuwe tijdsgebonden filtering concentreren op alleen de records die relevant zijn voor een specifiek tijdsbestek. Dit betekent dat je statistieken zoals aankomende deadlines, recente prestaties en tijdsgevoelige bedrijfsgegevens nauwkeuriger kan volgen.
Beschikbaar voor de pakketten: Professional en Enterprise (alle Hubs)
Status: Live
Automatische facturering na betaling eerste factuur
Wanneer jouw klant een factuur eerst handmatig betaalt, kan deze kiezen om toekomstige betalingen automatisch te laten afschrijven via dezelfde betaalmethode. Hierdoor besparen ze tijd en zorg jij ervoor dat je op tijd betaald krijgt.
Beschikbaar voor de pakketten: Free (alle Hubs)
Status: Public Beta
AI-gegenereerde e-mails voor de verzending van facturen
Bespaar kostbare tijd met AI-gegenereerde e-mails. Met deze nieuwe feature genereer je gemakkelijk professionele e-mailconcepten voor facturen. Elke e-mail wordt volledig afgestemd op jouw klant met de relevante factuurcontext. Dit verhoogt de klantervaring dankzij de professionele en tijdige communicatie.
Beschikbaar voor de pakketten: Commerce Hub
Status: Live
Beter inzicht in contracten die risico's lopen
Stel dat één van jouw klanten tijdens een telefoongesprek aangeeft volgend jaar 30% minder budget uit te kunnen geven. Voorheen gaf HubSpot deze “zorgen over het budget” alleen aan als dit via de e-mail is besproken. Vanaf nu worden ook transcripties van opgenomen telefoon- en videogesprekken automatisch meegenomen in de “Deal inzichten” van de Sales Hub.
Beschikbaar voor de pakketten: Sales Hub Professional & Enterprise. Wel is het belangrijk dat je hierbij Deal Insights en transcripties van oproepen aan hebt staan.
Status: Public Beta
AI-gestuurde rapportbewerking
HubSpot heeft het opstellen van rapportages makkelijker gemaakt. Vertel de AI-tool wat je precies wil zien, deze zal vervolgens automatisch de rapportage bewerken met de juiste informatie.
Beschikbaar voor pakketten: Professional Customer Platform, Enterprise Customer Platform
Status: Private Beta
Inzicht in waarom iemand zich afmeld voor nieuwsbrieven
Verzamel automatisch feedback wanneer een contactpersoon zich afmeldt voor e-mails. Door dit inzicht te hebben kan de content worden verbeterd waardoor het verloop af zal nemen.
Beschikbaar voor de pakketten: Alle Hubs
Status: Public beta
Snel de resultaten van websitepagina's zien
Het nieuwe tabblad ‘Analyseren’ in de Content Hub geeft je een centraal overzicht van de resultaten van zowel alle websitepagina's als alle landingspagina's. Zo zie je gemakkelijk welke pagina's verbeterd kunnen worden.
Beschikbaar voor de pakketten: Content Pro, Content Enterprise, Marketing Pro en Marketing Enterprise
Status: Live
Haal terug wat er besproken is met klanten
AI-gegenereerde samenvattingen van recente gesprekken of vergaderingen zijn nu direct beschikbaar in de Deal Insights van de Sales Hub. Zo haal je makkelijk terug wat er besproken is en bereid jij je efficiënter voor op vervolggesprekken.
Beschikbaar voor de pakketten: Sales Hub Professional en Sales Hub Enterprise. Wel is het belangrijk dat je hierbij Deal Insights en transcripties van oproepen aan hebt staan.
Status: Public Beta
Notulist voor sales meetings
Verkopers binnen jouw organisatie kunnen zich volledig richten op klantgesprekken in plaats van het handmatig bijhouden van aantekeningen. Na elk gesprek legt de notulist voor sales meetings automatisch aantekeningen vast in HubSpot. Dit biedt waardevolle context voor vervolggesprekken. De tool koppelt hierbij naadloos Zoom-, Google Meet- en Microsoft Teams vergaderingen aan externe contacten.
Beschikbaar voor de pakketten: Sales Pro en Sales Enterprise
Status: Private Beta
Inzicht in jouw LinkedIn doelgroep
Gepersonaliseerde content is essentieel om de effectiviteit van je marketingcampagnes op LinkedIn te maximaliseren. Echter is personalisatie onmogelijk zonder betrouwbare data over jouw doelgroep. LinkedIn doelgroepinzichten breng hier verandering in. Dankzij deze update kun je de eigenschappen van je doelgroep begrijpen, zoals de functie, bedrijfsgrootte, interesses, vaardigheden en meer. Zo hoef je jouw gepersonaliseerde content nooit meer te baseren op aannames.
Beschikbaar voor de pakketten: Marketing Starter, Marketing Pro, Marketing Enterprise, Marketing+ Pro, Marketing+ Enterprise
Status: Public Beta
Koopsignalen voor prospects
HubSpot verzamelt en analyseert signalen zoals websitebezoeken, recente financieringen en interacties met jouw bedrijf om “Buying Signals” of “koopsignalen” te genereren. Zo zie je direct welke prospect geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf en kun je gerichte outreach doen.
Beschikbaar voor de pakketten: Sales Pro en Sales Enterprise
Status: Private Beta
Remix Google Drive bestanden
Maak je binnen jouw organisatie veel gebruik van de tools van Google voor het opzetten van marketingcampagnes? Dankzij deze nieuwe update hoef je niet langer teksten te kopiëren en te plannen of als pdf te downloaden om deze te gebruiken in content remixes.
Beschikbaar voor de pakketten: Professional Customer Platform, Enterprise Customer Platform, Content Pro, Content Enterprise
Status: Public Beta
Nieuwe rapportagemogelijkheden
De nieuwe rapportages van HubSpot, Customer Lifetime Value en Revenue Attribution, bieden AI-gestuurde samenvattingen en belangrijke datapunten om de waarde en customer journey van een klant te begrijpen.
Beschikbaar voor de pakketten: Professional en Enterprise
Status: Live
Zie wie er via een AI-platform op jouw website komt
Bezoekers die vanuit AI-platforms zoals ChatGPT of Claude op jouw website komen worden nu door HubSpot geïdentificeerd en in een eigen categorie meegenomen in rapportages.
Beschikbaar voor de pakketten: Alle Hubs
Status: Private Beta
Altijd op de hoogte zijn van de laatste updates rondom HubSpot?
Wil jij altijd op de hoogte zijn van de laatste updates rondom HubSpot? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Zo krijg jij elke maand de nieuwste updates direct in jouw inbox.