SEO is en blijft een geweldige vorm van pull-marketing. Wanneer (potentiële) klanten actief zoeken naar informatie, producten of diensten, zorgen wij ervoor dat jouw aanbod zichtbaar is in de zoekmachine. Zo ben je met de juiste zoektermen vindbaar in de verschillende fases van de buyers journey en vinden (potentiële) klanten het juiste antwoord op hun vraag. Onze ervaring op het gebied van SEO is geïntegreerd in onze inbound marketing aanpak om optimaal bezoek te genereren.
Iteratief doelstellingen halen
In de basis is SEO gebaseerd op techniek, content en populariteit. Achter deze drie componenten schuilt een grote en toenemende diversiteit aan factoren die een rol spelen in de vindbaarheid in zoekmachines. Wij helpen organisaties om iteratief deze factoren te optimaliseren en concrete (financiële) doelstellingen te realiseren.
Onze werkwijze
We passen onze werkwijze aan op de uitgangssituatie en mogelijkheden (capaciteiten) van een organisaties en andere betrokken partijen, zoals bijvoorbeeld webbouwers. We gooien geen dik rapport met aanbevelingen over de schutting, maar kiezen voor een praktische aanpak waarbij we beheersbaar en doelgericht de optimalisatie van de website stap voor stap verbeteren. We werken liever goed dan dat de kantjes er vanaf worden gelopen.