De belangrijkste HubSpot updates - November 2025

HubSpot werkt continu aan nieuwe functies en updates van hun software. De meest interessante lichten we elke maand voor je uit.


Let op: Per pakket verschilt het of de nieuwe functie of update beschikbaar is. Daarnaast zijn sommige features of updates alleen nog in een bèta beschikbaar.  Heb je vragen over of je een bepaalde update of functie kan gebruiken? Neem dan gerust contact met ons op.

Ga snel naar:

Live updates

Content genereren die aansluit bij elk individueel merk

Beheer jij verschillende merken met elk hun eigen identiteit, tone-of-voice, missie en visie? Dan kun je deze vanaf nu allemaal eenvoudig toevoegen en beheren in HubSpot. Vervolgens kun je met de AI tools van HubSpot gemakkelijk content genereren, afgestemd op elk individueel merk. Zo zorg je voor een consistente en authentieke boodschap per merk. 

Beschikbaar voor: HubSpot klanten die de Brands Add-on hebben aangeschaft

 

Alle taken van een project in één overzicht

Voorheen was het moeilijk om alle taken die onder een bepaald project vallen te zien. Daar heeft HubSpot verandering in gebracht! Vanaf nu kun je alle taken van een specifiek project in één overzicht zien. Zo kun je deze gemakkelijk bekijken en beheren.

Beschikbaar voor: Alle pakketten

 

Meer controle bij het bewerken van video's

Er komt veel kijken bij het bewerken van video's. Zo zul je altijd aan het testen zijn met verschillende aanpassingen en manieren waarop je een video opknipt voordat er een uiteindelijke video is waar jij trots op bent. Dankzij deze HubSpot update kun je nu acties ongedaan maken. Dit geeft je meer flexibiliteit en versnelt het proces.

Beschikbaar voor: Professional en Enterprise pakketten van het Customer Platform en de Content Hub.

 

Klanten laten betalen met Apple- en Google Pay

Maak je gebruik van Stripe voor jouw betaalproces? Dan kun je in HubSpot vanaf nu de optie bieden aan klanten om te betalen met Apple Pay en Google Pay.

Beschikbaar voor: Alle pakketten

Apple Pay Google Pay

 

 

Direct de resultaten van jouw blogs zien

Ontdek snel welke blogs op jouw website goed presteren en betrokkenheid generen zonder HubSpot te verlaten. In het 'Analyseren' tabblad binnen de blog tool van HubSpot zie je nu direct de prestaties van al je blogs.

Beschikbaar voor: Alle pakketten

The Analyze tab is displayed for blogs. The Blog posts visits over the last month broken down by source report is visible showing visits for each HubSpot traffic source over the last month.

 

Creëer casestudies in meerdere talen

Biedt je jouw website aan in meerdere talen? Dan kun je vanaf nu binnen HubSpot gemakkelijk casestudies creëren, beheren en aanpassen in meerdere talen. Zo kun je makkelijker casestudies publiceren in de voorkeurstalen van klanten, wat de toegankelijkheid, betrokkenheid en verbinding met lezers verbetert. 

Beschikbaar voor: Content Hub Pro en Enterprise

 

Sneller nauwkeurige segmenten bouwen

Voor het eerst krijg je realtime inzicht in hoe elk filter de grootte van de doelgroep beïnvloedt tijdens het bouwen van segmenten.

Beschikbaar voor: Alle pakketten

Filter insights can be found under " Test Matches"

 

Direct een compleet beeld van elke organisatie

HubSpot vult automatisch 30 dagen aan historische signalen aan wanneer je een bedrijf volgt op intentiesignalen.

Beschikbaar voor: iedere HubSpot klant met HubSpot credits

 

Alle berichten op je persoonlijke LinkedIn-account in één overzicht

Binnen HubSpot zag je voorheen enkel de berichten die via HubSpot op jouw LinkedIn-account geplaatst zijn. Daar is verandering in gekomen. Vanaf nu zie je alle gepubliceerde berichten op persoonlijke LinkedIn-accounts, ongeacht of deze via HubSpot of een andere tool geplaatst zijn. 

Beschikbaar voor: Professional en Enterprise pakketten van het Customer Platform en de Marketing Hub.

 

Leads segmenteren en gericht targeten

HubSpot biedt vanaf nu de mogelijkheid om segmenten te creëren van jouw leads gebaseerd op hun eigenschappen en bijbehorende data. Zo kun je deze gericht segmenteren en targeten, waardoor de inspanningen van sales en marketing worden verbeterd. Zo kun je gerichte campagnes uitvoeren en specifieke leadsegmenten beheren.

Beschikbaar voor: Sales Hub Professional en Enterprise

 

Gemakkelijker offertes maken met consistente data

Je kan nu eigenschappen (properties) van regelitems nu rechtstreeks beheren in Gegevensbeheer. Dit maakt het mogelijk om deze beter aan te laten sluiten op je salesproces. Daarnaast kun je op logica gebaseerde velden toevoegen zoals marges, kosten of kortingen. De eigenschappen kun je vervolgens gebruiken in offertes, deals, rapportages en workflows.

 

Bèta updates

Bèta updates zijn beschikbaar in een 'public' of 'private' bèta. Wanneer je al beschikt over HubSpot kun je altijd deelnemen aan een Public Bèta. Een Private Bèta moet je aanvragen en is een bèta waar je niet altijd direct toeqang voor krijgt. Uiteindelijk zullen deze updates live staan en kun je er vrij gebruik van maken.

Automatische opvolging voortzetten na reactie

Reageert een contact op een e-mail of is er een meeting ingepland? Dan kun je vanaf nu de automatische opvolging door laten gaan, zonder het contact handmatig weer toe te moeten voegen. Om dit te doen zet je de uitschrijvingstriggers uit in het 'Automatiseren' tabblad van de opvolgingstool.

Beschikbaar voor: Professional en Enterprise pakketten van het Customer Platform, de Sales Hub en de Service Hub.

Status: Public Bèta

 

Afmelden voor specifieke e-mails

In plaats van een contact die zich voor alle e-mailcommunicatie uitschrijft, kan deze zich nu voor specifieke soorten e-mails afmelden. Zo voorkom je dat je communicatie met contacten geheel verliest. Je stelt deze optie in door in de footer van een e-mail de afmeldlink aan te passen van "Afmelden voor alles" naar "Afmelden voor dit type mails". 

Beschikbaar voor: Marketing Hub Pro en Enterprise

Status: Private Bèta

 

Door AI aangedreven gesprekken

De Customer Agent van HubSpot kan nu toegevoegd worden aan belkanalen. Hierdoor kan de Agent AI aangedreven gesprekken voeren om vragen en/of problemen van klanten op te lossen. Zo worden repetitieve taken geautomatiseerd en krijgen jouw werknemers meer tijd om zich te richten op belangrijkere en complexere problemen.

Beschikbaar voor: Pro en Enterprise pakketten van de Service Hub en Sales Hub.

Status: Private Bèta

 

Content genereren in Gemini en uitvoeren in HubSpot

Vanaf nu kun je HubSpot en Gemini aan elkaar koppelen. Zo kun je Gemini gebruiken om inzichten en content te genereren en vervolgens actie ondernemen in HubSpot. Wanneer je de koppeling hebt gemaakt kun je deze gebruiken door in Gemini '@HubSpot' te typen.

Beschikbaar voor: Alle pakketten, wel heb je een betaalt Google Workspace plan nodig.

Status: Public Bèta

 


Altijd op de hoogte zijn van de laatste updates rondom HubSpot?

Wil jij altijd op de hoogte zijn van de laatste updates rondom HubSpot? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Zo krijg jij elke maand de nieuwste updates direct in jouw inbox.

Aanmelden voor de nieuwsbrief