Strategie en planning

Weten voor wie de content bedoeld is en waar men deze content zoekt, vormt de basis van een succesvolle content strategie.

Aan het begin van iedere content strategie creëren we persona’s, een zoekwoorden strategie en een content plan. Deze stellen we gedurende de uitvoering van de content strategie regelmatig bij om de resultaten te optimaliseren en om gebruik te maken van de veranderingen en kansen in de markt.

Content Creatie

Het creëren van kwalitatieve content is de grootste uitdaging voor marketeers en essentieel om websitebezoeken en leads te genereren.

Wij creëren regelmatig hoge kwaliteit content waaronder blogberichten, e-books, whitepapers en artikelen zodat websites organisch goed scoren en een hoog lead genererend vermogen heeft.

Content promotie

Het creëren van kwalitatieve content is slechts het begin. Er is promotie nodig om te zorgen dat de content zoveel mogelijk de juiste mensen bereikt.

Wij integreren de oorspronkelijke content met de door ons gecreëerde en gepromote content zodat dit door het juiste publiek wordt gezien. Tevens beheren we reclame- en sponsored contentcampagnes om zo het bereik van de content verder te vergroten.

Zoekmachine optimalisatie

Een goed doelgroeponderzoek – die alle belangrijke zoekwoorden bevat en wordt toegepast op de content – zorgt voor buitengewone goede resultaten in zoekmachines.

Bij ons begint een doelgroeponderzoek met een uitvoerig zoekwoordonderzoek naar relevante zoekwoorden zodat we optimaal bezoek kunnen genereren. We monitoren en optimaliseren voortdurend de SEO op basis van de resultaten en de mogelijkheden.

Hoe we werken

Content marketing is een van de pijlers van onze Inbound marketingdiensten. Kies uit de verschillende content marketing diensten of ga voor een volledige Inbound marketing strategie. Of kies een van onze speciale Inbound marketing pakketten om te groeien naar specifieke marketing doelstellingen.

 

Download het e-book