Adverteren in zoekmachines
Met zoekmachine adverteren – kortweg SEA of “paid search” (betaald zoekverkeer) – plaats je betaalde advertenties boven de natuurlijke zoekresultaten in zoekmachines. SEA is een vorm van online marketing die vrijwel niet meer weg te denken is uit de search strategie van elke organisatie.
SEA is een belangrijke en beheersbare manier om meer rendement uit een website te halen. Met deze vorm van pull-marketing bereik je de doelgroep wanneer deze actief zoekt en concrete behoefte(s) heeft. Het resultaat van elke geïnvesteerde euro wordt snel inzichtelijk gemaakt waardoor we effectief kunnen sturen op rendement met search engine advertising.
Bereik jouw doelgroep
AdWords ondersteunt jouw organisatie om oplossingen te bieden aan je doelgroep, die een probleem of vraagstuk heeft. Afhankelijk van de doelstellingen brengen we jouw organisatie zoveel mogelijk onder de aandacht bij de doelgroep. Of leggen we de focus op het gericht vindbaar maken van specifieke producten of diensten. Ook kun je recentelijke bezoekers overtuigen om herhaalbezoek te realiseren. Elke doelstelling heeft zijn eigen aanpak, strategie en verhaal.