Content Marketing

Content marketing

Kwalitatieve, aansprekende en relevante content staat centraal binnen Inbound Marketing.

Wij creƫren doelgerichte content. Deze content is gericht op de belangrijkste behoeftes van jullie klanten gedurende hun klantreis. Daarmee realiseren we een goede vindbaarheid in zoekmachines en een groot bereik via sociale media en e-mail. Zo weten steeds meer bezoekers jullie organisatie te vinden, met als gevolg meer leads en sales.

Call to actions

Leadgeneratie

We genereren leads door bezoekers relevante premium content aan te bieden. Dat zijn bijvoorbeeld whitepapers, e-books en webinars. Deze content sluit perfect aan op de fase van de klantreis waarin de bezoeker zich bevindt. Door premium content op de juiste momenten aan te bieden, zorgen we ervoor dat bezoekers converteren tot lead.

Door zoekmachine optimalisatie (SEO) van de content in combinatie met conversie-optimalisatie vergroten we continu het aantal bezoekers en leads via jullie website.

Marketing automation

Marketing Automation

Veel communicatie met leads en klanten kan worden geautomatiseerd, zowel voor de marketing- als salesafdeling. Een aanvraag van premium content wordt op die manier afgehandeld door marketing automation software. Deze software maakt alle processen inzichtelijk zodat we deze effectief kunnen optimaliseren met de juiste aandacht voor iedere individuele lead.

HubSpot certified partner

Resultaat met een HubSpot Certified Partner

Inbound marketing is schaalbaar en bijzonder goed meetbaar. Kies daarom voor een HubSpot Certified Agency Partner die past bij jullie organisatie, jullie ambities en behoeftes. De investeringen zijn afhankelijk van waar jullie als organisatie staan en waar jullie naar toe moeten groeien.

Wil je een keer vrijblijvend contact over jullie doelstellingen en hoe Inbound Marketing daarin een rol kan spelen? Vraag dan een adviesgesprek met ons aan.

Met ons werken?

10 voordelen van werken met ons

  1. Leadgeneratie en klantacquisitie
  2. Verhoging van klantactiviteit
  3. Concurrentievoordeel realiseren
  4. Schaalbaar groeien met hoge kwaliteit leads
  5. Meer ambassadeurs en mond-tot-mond reclame
  6. Cruciale data om doelgericht te investeren
  7. Effectieve alles-in-een oplossing
  8. Samenwerking tussen Sales & Marketing stroomlijnen
  9. Positionering als Thought Leader
  10. Partnerschap voor duurzame groei!