Medior B2B Content Marketeer

Wat we zoeken

Ben jij een enthousiaste en creatieve B2B content marketeer met een enorme portie digitale wijsheid op het gebied van creatieve inbound & content marketing (campagnes) & storytelling? Weet jij hoe de hazen lopen binnen jouw vakgebied? Then join us!

Jij zet content op een slimme manier in om doelstellingen van onze klanten te realiseren. Je bent in staat om een bedrijfsstrategie te vertalen naar een effectieve en meetbare contentstrategie en laat op doeltreffende wijze de juiste content tot leven komen. Of het nou met tekst, video, beeld of audio is: met jouw creatieve en organiserende skills weet je alle touchpoints van de klantreis te verzilveren!

Je wordt bij ons aanspreekpunt in projecten met klanten en partners. Je kunt als spil in projecten goed omgaan met mensen en weet noodzakelijke veranderingen te faciliteren. Actief luisteren en empathisch vermogen zijn positieve eigenschappen en je bent desnoods rebels om vooruitgang en resultaten te boeken. Precies de reden waarom we voor onze klanten werken.

Vereisten

  • Je snapt marketing want dat is de basis van alles wat we doen voor onze klanten. We vinden het daarom belangrijk dat je de functie van marketing en communicatie begrijpt en de bedrijfsprocessen daaromtrent.
  • Je vindt het leuk om met en bij klanten te werken en hen van concreet advies te voorzien. Je zoekt daarbij altijd naar een win-win oplossing, zodat alle partijen daar baat bij hebben.
  • Je zet de doelen om in een gedegen contentstrategie gericht op de klantreis en behoeftes van de belangrijkste persona’s van onze klanten. Daarbij selecteer je tevens de relevante kanalen, zoals zoekmachines, e-mail en social en je weet je weg hier goed in te vinden. 
  • Je vertaalt de strategie naar de creatie van de juiste content, waarbij je informatie ophaalt bij de klant en verwerkt tot converteerbare content, waar mogelijk zelf of in samenwerking met partners. De algoritmes van Google en de principes Cialdini zitten al in je trukendoos.
  • Je implementeert, verspreidt, optimaliseert en automatiseert deze middelen samen met ons team en de klant om de opgestelde doelen te realiseren en rapporteert hierover met betrokken personen.
  • Je bent een nieuwsgierig en leergierig iemand die zichzelf continu wil ontwikkelen en innoveren en altijd het naadje van de kous wil weten.
  • Je bent niet te trots om anderen om hulp te vragen en samen sterker te worden.
  • You get stuff done en boekt resultaten!

 

Voorkeuren

Ongeacht je talent, hebben we aanvullend nog enkele belangrijke voorkeuren:

  • Je bent aardig, integer, moedig en enthousiast

  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig en houdt je eigen zaag scherp

  • Je neemt ownership en bent pro-actief richting betrokkenen

  • Je bent sociaal ondernemend en jong van geest

  • Je weet wat je wel en niet wilt in je leven en durft te zeggen waar het op staat

  • Je hebt HBO/WO-er (denkniveau) 

  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar 

  • Je hebt 3 of meer jaren werkervaring in de B2B sector en met (creatieve) marketing campagnes

  • Je bent gewend om met deadlines en op basis van doelstellingen te werken

Pré's

  • Je bent bekend met Search Console en (Google) Analytics

  • Je hebt certificaten en opleidingen op het gebied van digitale marketing

  • Je hebt gevoel voor data en webanalytics en kunt daarop sturen met content campagnes

  • Je hebt kennis van software als HubSpot, Mailchimp, Adobe e.d.

Wat wij bieden

Wat je van ons mag verwachten

  • Een open, collegiale werksfeer met momenten van concentratie en gezelligheid

  • De best mogelijke inbreng en ondersteuning van collega-specialisten

  • Ruimte om door te groeien en jezelf te ontwikkelen

  • Flexibele werkuren (al werkt het grootste gedeelte van ons team tijdens kantooruren)

  • Broodbode op donderdagen

  • Vers fruit

  • 30 vakantiedagen

  • Vergoeding naar kennis en kunde

 

Eén voor allen, allen voor één! Op naar Digital Victory!